Online kantoorwerkzaamheden

De vervolg stap binnen jouw bedrijf

Voor de heel drukke ondernemers die graag van alles uit handen willen geven. Laat mij je helpen bij diverse kantoorwerkzaamheden. Jij focust je op dat waar jij goed in bent, dan doe ik waar ik goed in ben.

 
Want je hoeft niet alles zelf te kunnen en alleen te doen. Dacht ik namelijk ook altijd en dus deed ik bijvoorbeeld mijn boekhouding zelf. Maar ik heb een hekel aan cijfertjes! Wel wilde ik zelf weten hoe dingen werkten in mijn boekhoudprogramma en met de kwartaalaangifte. Niet lang daarna schakelde ik een boekhouder in die dit nu voor mij doet. En als ik technisch niet uit mijn website kom schakel ik daar iemand voor in, omdat ik geen zin heb om zelf uren te moeten zoeken waar het probleem ligt. Of ik laat iemand naar de teksten van mijn website kijken om te zien waar ik kansen laat liggen.
 
Alleen maar omdat we zelfstandig ondernemer zijn wil het heus niet zeggen dat je geen hulp mag inschakelen. Dat is zelfs noodzakelijk om je bedrijf te laten groeien.
 

Herken jij het volgende?

✓ Je e-mail inbox is een chaos en klanten wachten te lang op en reactie;

✓ Je ben te veel bezig met werken in je bedrijf i.p.v. werken aan je bedrijf;

✓ Belangrijke kantoortaken blijven liggen omdat je gewoonweg geen tijd hebt om dingen op te pakken en af te handelen;

✓ Je wilt je liever focussen op je diensten/producten/klanten dan je bezig houden met taken het opmaken van facturen en offertes;

✓ Je bent vaak in de avonden nog aan het werk om presentaties voor de volgende dag te maken;

✓ Je wilt gewoonweg niet alles meer zelf doen en bent klaar om je kantoorwerkzaamheden uit te besteden.

Is het bovenstaande precies wat jij wilt?

 

Besteed dan nu jouw kantoorwerkzaamheden uit!

Dit maandpakket is inclusief:

Beantwoorden van e-mails (alleen op werkdagen 1x in de ochtend en 1x aan het eind van de middag), e-mails ordenen, archiveren en deleten.

Kantoorartikelen bestellen, klantreviews verzamelen en op je website plaatsen, enquêtes maken n.a.v. een nieuw product, nieuwe service of workshop, orde houden binnen jouw bedrijf, lieve stok achter de deur.

Het opmaken van offertes en facturen (ik doe geen boekhouding!), voorbereiden van Powerpoint presentaties en hand-outs maken, het redigeren van offertes, e-mails, blogs, webteksten en presentaties.

Webshop werkzaamheden zoals producten toevoegen, productomschrijvingen maken en aan het product toevoegen, eventueel voorraad bijhouden indien dat kan online en nieuwe voorraad bestellen, technische website taken.

Samen kijken we naar wat je wilt uitbesteden, wat het meest belangrijk voor je is. En niet onbelangrijk: waar ik energie van krijg en wat ik leuk vind om te doen! Neem dus vooral contact op wanneer je hulp zoekt bij iets anders wat hier niet bij staat.

Elke maand spreken we af wat er gedaan moet worden. Dat kunnen elke keer terugkerende taken zijn, maar ook taken die op dat moment gedaan moet worden i.v.m. een nieuwe dienst of product of iets anders wat tussendoor komt.

maandpakketten kantoorwerkzaamheden

Om te beginnen

2 uur per week
560
  •  

Om te groeien

3 uur per week
840
  •  

Als een baas

4 uur per week
1120
  •  

Voorwaarden maandpakketten:

  • Maandpakketten
  • Facturatie vooraf op elke eerste dag van de maand (of wanneer onze samenwerking in gaat).
  • Prijzen exclusief 21% btw.
  • Er geldt een opzegtermijn van één maand, voor aanvang van de nieuwe maand.

TOOLS WAAR IK MEE WERk

Ik help je ook graag bij je online zichtbaarheid.